Vintage Phototgraphy
Hi anyone! I'am Hana. This is my new skins. I Love photography and vintage. Enjoy with my skins

Jangan lupa follow ana tau ^_^


Vintage Photography
Saturday, March 2, 2013 • 9:36 AM • 2 Comment(s)


Menatap indahnya senyuman diwajahmu 
Membuat ku terdiam dan terpaku 
Mengerti akan hadirnya cinta terindah 
Saat kau peluk mesra tubuhku 

Banyak kata 
Yang tak mampu kuungkapkan 
Kepada dirimu 

Aku ingin engkau slalu 
Hadir dan temani aku 
Disetiap langkah 
Yang meyakiniku 
Kau tercipta untukku 
Sepanjang hidupku 

Aku ingin engkau slalu 
Hadir dan temani aku 
Disetiap langkah 
Yang meyakiniku 
Kau tercipta untukku 

Meski waktu akan mampu 
Memanggil seluruh ragaku 
Ku ingin kau tau 
Kuslalu milikmu 
Yang mencintaimu 
Sepanjang hidupku 

Aku ingin engkau slalu 
Hadir dan temani aku 
Disetiap langkah 
Yang meyakiniku 
Kau tercipta untukku 

Meski waktu akan mampu 
Memanggil seluruh ragaku 
Ku ingin kau tau 
Kuslalu milikmu 
Yang mencintaimu

***  lagu ni khas buat teman ''special'' ana.. ◕‿◕ ***

2 Comments posted :

Blogger Nurrul Hazieqah said... March 2, 2013 at 7:59 PM

hmm, Nurrul pun suka sgt lagunie.. :D
uNGU BAND NOAH BAND , me heart them..

Blogger Unknown said... March 6, 2013 at 4:18 AM

same lah ngan ana..:)

Post a Comment


This Is Me



Follow | Dashboard
Hi!Assalamualaikum u all! Welcome to my page :)
Hi visitor(s). I'm Hana. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again! :)

Silent reader(s)


Newer Posts | Older Posts