Vintage Phototgraphy
Hi anyone! I'am Hana. This is my new skins. I Love photography and vintage. Enjoy with my skins

Jangan lupa follow ana tau ^_^


Vintage Photography
kenangan.. ツ
Saturday, June 30, 2012 • 1:01 AM • 0 Comment(s)



'' YaNg TeLaH bErLaLu
BiArKaN bErLaLu,
YaNg MeNdAtANG
hAdApI dEnGaN cEmErLaNg.. '' ツ
sbenarnya ayat ni dari kad yang diberi dari org tersayang..
sebelum dye pndah sek,senyap2 dye simpan kad ni lam tafsir ana..
x sangka pulak..terkejut pn ad..hehe..
ingt lg dye kat ana sblum dye pndah..
rase epy sgt na time 2..x tahu lah knp tiba2 terasa epy..hehe..
p yang pntig skunk..dye dah jd milik hana..hehe..ツ
na kan simpan kad ni sapa bila2..ツ

0 Comments posted :

Post a Comment


This Is Me



Follow | Dashboard
Hi!Assalamualaikum u all! Welcome to my page :)
Hi visitor(s). I'm Hana. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again! :)

Silent reader(s)



Our LoVe

Daisypath Anniversary tickers
Lets Talk!


Don't use harsh word!
Put your blog url, not email!
No anonym or advertisement allowed here!



Greener Archive





My Friends

Credit By



Template By : YukiHaura
Basecode : AyeshaKamila
Thanks For :
Owner : Nur Hana

Newer Posts | Older Posts